יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

טיול אוקטובר/נובמבר 2011....ממש לפניי יומיים חזרתי.

שלום לכולם,

הייתה זו הפעם המי יודע כמה שלי בבאלי אינדונזיה,

איבדתי את הספירה של מספר הפעמים שהייתי שם כבר לפניי שנתיים.

היה זה טיול איכותי עם אחלה אנשים, המון המון סשיינים,

הרבה צחוקים, אווירה נעימה,

אוכל מעולה, חיי לילה מגוונים

ועוד המון אלמנטים ואירועים שאכתוב עליהם בהמשך.

הקבוצה מנתה 11 גולשים, שהגיעו בשני תאריכים שונים.

אנשים מרקעים שונים ממקומות שונים

וברמות גלישה שונות: ממתחילים ועד מתחרים ברמה הגבוהה ביותר.

הגלים , כמו תמיד היו חזקים צינוריים ובגבהים משתנים,

כאשר היום הנמוך ביותר עמד על חצי מטר

והיום הגבוה ביותר הגיע לשלוש וחצי עד ארבע מטר

בסטים הגבוהים.

עבורי היה זה עוד מפגש עם העם הבאלינזי אותו אני כה אוהב.

לקחתי הכל בחיוך וצחוק גם את המצבים שהאדם המערבי נוטה

להרים קול ולהתעצבן בהם.

נתתי כבוד לכל אדם באשר הוא והתחשבתי בפרטיות של התיירים סביבי והמקומיים.

באלי, כמו בעבר עושה לי משהו מאד טוב

וכנראה שהאי הזה , אנרגטית , מאד מתאים לתדר שלי.

הסיפורים המראות התמונות הריחות ואירועי הסשיינים

יובאו בקרוב גם באתר הזה שלי,

וגם בכתבה מורחבת + פרק ביומן מסע לאינדונזיה,

יומן שאותו אני כבר מפרסם 3 שנים, באתר אינטרסרף,


בינתיים,

נא רשמו לעצמכם שמתארגנת קבוצה איכותית

עם אחלה אנשים לחודשים אפריל/מאי 2012

תקופה מדהימה בבאלי - אינדונזיה,

אני אהיה שם ומקווה שגם אתם תיהנו מהידע הרב שצברתי שם.


שבת שלום,

דרור מנגל

נייד-050-5-60-67-67


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה