יום שישי, 27 בינואר 2012

חורף בישראל...נכנסים לכושר....אך את העבודה האמיתית יעשה האי באלי

שבת שלום לכולם,

אני יושב לי , ערב שבת, חושב על כל המנעמים שהולכים להאכל על ידי ובני משפחתי בערב שישי הקרוב,

ומרגיש מדי יום שעובר עד כמה קשה להיכנס פה בארץ למשטר קפדני או לאורח חיים של ספורטאי.

בעוד כ-3 חודשים אני טס עם עוד 7 גולשים ישראלים לבאלי, ומהרהר בעובדה שאני חייב להיכנס לכושר.

שלא תבינו לא נכון,

איני מתלונן חלילה, אך הייתי מעדיף לחתור ולהיות בכושר והחוסן הגופני שבו אני מצוי בטיוליי בבאלי גם בארץ.

אך מבחינתי, ויש כאלה שיגידו שהכל בראש ובהחלטה, מבחינתי זה בלתי אפשרי ותמיד אני מרגיש בארץ

כבד יותר, בריא פחות ועם אחוזי שומן גבוהים ונשימה שאינה נכנסת אל תוך הגוף כראוי....

אין לי ספק שקסמיי המזרח הרחוק-קסמיי אסיה עובדים עליי טוב מאד....

אף כי אני גולש בחורף ומכיריי מחוף הילטון שבתל אביב יעידו כי אני נמצא כמעט בכל סשיין במים,

ולא מעט שעות, אולי הגיל אולי סיבות חבויות אחרות , אני מרגיש

שאיני מצליח להדביק את הפער בין

ההרגשה שלי מבחינה פיזיולוגית ונינוחות למצב שבו אני מצוי בבאלי,

ברור לי כי אין מושלם, והחיים הם פשרות , החלטות ואיזונים

ולפיכך אני מודה על מה שקיבלתי ונהנה מכל רגע אף כי על הגל ועל הגלשן אני לא אותו דרור.......

בכל מקרה, עוד לא מאוחר להצטרף אלינו 23/04-08/05-2012

16 ימים של אטרף ושכרון חושים מובטחים.......



להתראות

דרור

050-5-60-67-67

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה