יום חמישי, 17 ביולי 2014

הטיול הבא, סוף ספטמבר, תחילת אוקטובר 2014


****הזמנה לכל הקוראים:


הטיול הבא שלי מתוכנן ל :  יציאה-29/09/2014                            והחזרה ב-13/10/2014

מדובר בעוד 3 חודשים מהיום.
 בסה"כ 16 ימים-ניתן גם לקצר.
התהליך, בשל נושא הזמנת הוויזות מצריך זמן והנו יסודי ומתוכנן.

ולכן, לכל גולש באשר הוא, מתחיל, בינוני ומתקדם מוזמן להצטרף עוד היום לתאריך טיול זה.

אני משתדל לצאת לטיוליי הפרטיים לבאלי מספר פעמים בשנה .
בוא/י והיו חלק מצוות ישראלים, שאינם מכירים אחד את השני, היוצאים לטיול גלישה מסוג אחר ושונה –לאי שיש בו את הגלים הטובים בעולם.
לא להתמהמה ולא לחשוב יותר מדי פשוט לצלצל או לשלוח מייל ואספק את כל המידע הדרוש לכם/ן.
יש לי הערכה רבה לאוקיאנוסים באשר הם.
אין לי ספק שהמלדיבים, סרי לנקה, קוסטה ריקה קליפורניה, הוואי ועוד רבים אחרים הם ספוטים מדהימים,
אך אני בטוח שבאף אחד מהם לא תמצאו את השילוב הכל כך שלם שיש בבאלי
ואת זאת אני כותב לאחר שפגשתי בבאלי תיירים-גולשים,שהגיעו מכל המקומות המצוינים מעלה, וסיפרו לי על כך.

לדעתי אלו יהיו ימים יפים עבורכם, בכל מה שקשור לגלישה ובגדול התגשמות של חלום.
האי באלי אינדונזיה מספק תנאי גלישה לכל רמה גיל ומין, אך לא מדובר בטיול גלישה נטו.
מדובר בטיול שבו אתה מגשים ייעוד ומגלה מה באמת עושה לך טוב פנימה.


נא לצלצל אליי כבר עכשיו לטלפון נייד: 050-5-60-67-67


או לשלוח מייל ל:drormangel@hotmail.com

הצטרפו לקבוצה שלי בפייסבוק ותהיו מעודכנים און ליין בכל ההתפתחויות:




הסרטון הבא ממחיש בצורה ויזואלית את מה שאי אפשר לבטא במילים.



















תגובה 1:

  1. פוסט מעניין בהחלט.... אני מייד מעביר את הפרטים לידיד טוב שלי שאוהב ספורט אתגרי ! מאמין שזה עשוי לעניין אותו. תודה !

    השבמחק