יום חמישי, 24 במרץ 2011

עידכון מה-24/03/2011

ערב טוב לכולם,

האם גם אותכם מלווה הרגשה כיפית ומיוחדת במינה

כחודש וחצי

לפניי טיול גלישה שאתם טסים אליו? אצלי זה משהו

שקשה להגדיר אותו

לאנשים שאינם גולשים. כל הדברים שבהם

אני עוסק בתקופת הזמן הזו נראים לי תמיד כמו הפרומו

לדבר הגדול שצפוי להגיע. האם זו התרגשות של ילד? או אולי התמכרות?

הציפייה ל: גלים, לשקט ולשלווה של מזרח אסיה,

להתבוננות אל האני הפנימי עם הרבה פחות הסחות דעת ,רעש

וסוג של התרחקות מהמעגל המאד מסויים אותו מכתיב

קצב העולם המערבי, כל אלה כנראה

לוקחים אותי למין סוג של ניתוק מהקרקע בתקופה

שלפניי טיול גלישה.

בכל מקרה, הויזות של 8 מתוך 11 הגולשים

שטסים איתי כבר מוכנות,

הכרטיסים מוזמנים, חדרים במלון סודרו,

הציוד והגלשנים מחכים לפלח את מימי האוקיאנוס ההודי,

ובניגוד ליצר האדם שבבסיסו מעדיף שהזמן לא יחלוף מהר,

אני מאד רוצה להיות כבר ישוב במטוס ולעוף מזרחה

אל האוקיאנוס אותו אני כל כך אוהב ומכבד.....

הטיולים הבאים צפויים להיות בחודשים

אוגוסט-ספטמבר-אוקטובר 2011 , השנה כמובן,

תהיו בקשר - ותהנו מהבלוג.

לילה טוב,

דרור- 050-5-60-67-67

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה