יום שבת, 25 ביוני 2011

טיול לבאלי אינדונזיה-תכנון אמירה אישית ותאריכים

לפניי כשלושה שבועות חזרתי מבאלי.
היו איתי כעשרה גולשים ברמות שונות.
היום התאריך הוא 26/06/2011

הים עבד בצורה מושלמת וכל הגולשים התמכרו, באופן החיובי של המילה למקום.
מדובר באנשים שגלשו בכל העולם, ולדבריהם אין על האי הנפלא הזה.
זה התחבר לי בדיוק עם מה שאני תמיד מסביר.
זהו טיול גלישה אך יחד עם זאת זה לא רק טיול גלישה,
זהו מקום טעון אנרגטית-שרק עושה טוב לנפש האדם.


אני קורא ומזמין כל גולש שהגיע לאתר שלי:

הטיול הבא יוצאים באוקטובר 2011 –זה בעוד 3 חודשים מהיום.

לא מסתדר לך השנה, גם בשנה הבאה יוצאים.....אבל שזה יישב בראש...
כי זה משהו שלדעתי משנה פרספקטיבה על נושא גלישת הגלים....
ואף משנה חיים...אתה מגיע לעומקים נפשיים .... וקרבה מיוחדת לעצמך....

יש כבר כ-5 גולשים שנרשמו-התהליך, בגלל פקטור
הזמנת הויזות מצריך זמן והינו יסודי ומתוכנן.

ולכן, לכל גולש באשר הוא, מתחיל, בינוני ומתקדם
אני מארגן קבוצות בכל חודשי השנה לבאלי.
בוא/י והיו חלק מצוות ישראלים , שאינם מכירים
אחד את השני, היוצאים לטיול גלישה מסוג אחר ושונה –
לאי שיש בו את הגלים הטובים בעולם.
לא להתמהמה ולא לחשוב יותר מדי פשוט לצלצל או
לשלוח מייל ואספק את כל המידע הדרוש לכם/ן.

יש לי הערכה רבה לאוקיאנוסים באשר הם.
אין לי ספק שהמלדיבים, סרי לנקה, קוסטה ריקה קליפורניה,
הוואי ועוד רבים אחרים הם ספוטים מדהימים,
אך אני בטוח שבאף אחד מהם לא תמצאו את השילוב הכל כך שלם שיש בבאלי
ואת זאת אני כותב לאחר שפגשתי בבאלי תיירים-גולשים,
שהגיעו מכל המקומות המצוינים מעלה, וסיפרו לי על כך.

אני רק יכול לומר מניסיון :
אלו יהיו הימים הכי יפים שלכם בכל מה שקשור לגלישה,ובגדול התגשמות של חלום.
האי באלי אינדונזיה מספק תנאי גלישה לכל רמה גיל ומין. אך לא מדובר בטיול גלישה נטו.
מדובר בטיול שבו אתה מגשים ייעוד ומגלה מה באמת עושה לך טוב פנימה.

נא לצלצל אליי כבר עכשיו לטלפון נייד: 050-5-60-67-67

או לשלוח מייל ל: drormangel@hotmail.com

הצטרפו לקבוצה שלי בפייסבוק ותהיו מעודכנים און ליין בכל ההתפתחויות

http://www.facebook.com/group.php?gid=49282111055

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה