יום רביעי, 3 באפריל 2013

מי שמעוניין להיות חלק מהטיול המתוכנן בספטמבר 2013......שיכין את עצמו כבר מהיום..........




הזמנה לכל הקוראים   ספטמבר  2013 :







הטיול הבא ייצא ב-20/09/2013
והחזרה ב-6/10/2013
בעוד 5 חודשים מהיום סה"כ 16 ימים-ניתן גם לקצר(עסק, משפחה).
(קיים סיכוי שהטיול יהיה ל-23 ימים, אך זו אופציה
שתקרה רק אם האינדונזים ייתנו ויזה ל-20 ימים)
אנו כרגע 4 גולשים.
התהליך, בשל נושא הזמנת הוויזות מצריך
זמן והנו יסודי ומתוכנן.

ולכן, כל גולש באשר הוא, מתחיל, בינוני ומתקדם מוזמן להצטרף ולהרשם
כבר מהיום לתאריך טיול זה.


אני מארגן קבוצות בכל חודשי השנה לבאלי.

בוא/י והיו חלק מצוות ישראלים, שאינם מכירים אחד את השני, היוצאים לטיול גלישה
 מסוג אחר ושונה –לאי שיש בו את הגלים הטובים בעולם.
לא להתמהמה ולא לחשוב יותר מדי פשוט לצלצל או לשלוח מייל 
ואספק את כל המידע הדרוש לכם/ן.
יש לי הערכה רבה לאוקיאנוסים באשר הם.
אין לי ספק שהמלדיבים, סרי לנקה, קוסטה ריקה קליפורניה, הוואי ועוד 
רבים אחרים הם ספוטים מדהימים,
אך אני בטוח שבאף אחד מהם לא תמצאו את
השילוב הכל כך שלם שיש בבאלי
ואת זאת אני כותב לאחר שפגשתי בבאלי תיירים-גולשים,
שהגיעו מכל המקומות המצוינים מעלה, וסיפרו לי על כך.





מניסיון:



אלו יהיו הימים הכי יפים שלכם בכל מה שקשור לגלישה,ובגדול התגשמות של חלום.
האי באלי אינדונזיה מספק תנאי גלישה לכל רמה גיל ומין, אך לא מדובר בטיול גלישה נטו.
מדובר בטיול שבו אתה מגשים ייעוד ומגלה מה באמת עושה לך טוב פנימה.






נא לצלצל אליי

 לטלפון נייד: 050-5606767


או לשלוח מייל ל:    drormangel@hotmail.com


הצטרפו לקבוצה שלי בפייסבוק ותהיו מעודכנים און ליין בכל ההתפתחויות








הסרטון הבא ממחיש בצורה ויזואלית את מה שאי אפשר לבטא במילים.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה