יום שלישי, 24 ביולי 2018

טיולים עתידיים השנה 2018, מתכנן לטוס בסוף ספטמבר ובאוקטובר

שלום ,

 זה עתה חזרנו משבועיים וחצי באי באלי, טסנו בסוף יוני

נשארנו עד אמצע יולי, 
 וכבר אני עוסק בטיול הבא בעוד 3 חודשים

אני יכול להציע חבילה הכוללת מספר דברים.

החבילה מתואמת עם האינדונזים וכוללת:



טיסות, וויזות, סידור של החתמת הוויזות בסינגפור באותו יום של הנחיתה במקום לחכות 4 ימים והמשך לבאלי באותו יום, בית מלון בדרגת 3 כוכבים, עם ארוחת , בוקר, בריכה, ניקיון יומיומי, מזגן,ספא,


במרכז האי, ללא אנשים שיכולים להטריד, סיוע במתן טיפים והתנהלות באי באלי, ולגרום לכם לנחיתה רכה וטיול מהנה.


לא מדובר בטיול מאורגן, זה טיול חופשי שכל מי שירצה לעשות ככל העולה על רוחו יעשה.


מה שכן זה לבאלי, וחייבים ללון במלון שאתו אני מתחייב ללכת, וגם אם אצליח לסדר לכם אישור ללון באזור אחר, זה חייב להיות מדווח מראש ואין החזרים או זיכויים



רק מטיילים ללא עבר פלילי או רישום פלילי בישראל או באינטרפול



המחיר נע בין 4600-5000 דולר לכל ה-16 ימים, תלוי בכמה גורמים.

והכל כפוף לאינדונזים ולאישורם

התהליך מתחיל בפגישה בביתי

הכרות
שבה המטייל מביא דרכון בתוקף שנה וחצי קדימה לסריקה ונשאר אצלי מספר ימים

שתי תמונות פספורט עם רקע לבן בלבד מאחור


ומקדמה בסך 1500$ לנוסע


אני מתכנן לטוס בסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר


וגם אם אני אישית לא אטוס, אארגן את הקבוצה בלעדיי


ואדאג לזרימה של התהליך ואנהל אותו מישראל, אני כבר מורגל בזה


אסיים בכך שאומר שבאלי הוא אי מרתק, יפה ומיוחד

ביקרתי בו עשרות פעמים


זה גלישת גלים אבל הרבה מעבר לזה


וכל השמועות על כניסה חופשית של ישראלים לשם קצת מצחיקות את הנוגעים
והמוסמכים על כניסת זרים לאינדונזיה, דהיינו הרשויות.

יש ליצור קשר , אם הכל ברור ואתם בעניין כבר כעת, יולי 2018


התהליך ארוך ולוקח 3 חודשים במינימום.

הנייד שלי הוא 050-5-60-67-67


וזה האתר שלי



http://mangelbalitour.blogspot.com/







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה