יום שישי, 6 בדצמבר 2019

רשימת ממליצים על באלי כמקום, כאלה שהיו עמי ושאני הכנסתי אותם וסיפקתי להם טיסות וויזות ומלון באי



אלון לוגסי-בן 35-רואה חשבון בחברת ארנסט & יאנג, גולש נשמה.
"היה לי כיף עם הקבוצה ואני חושב שההדרגה ותכנון הגלישה
היו דברים דברים סופר חשובים....מתכוון לצאת איתך שוב עם האישה והתינוק....
הסשיינים שלי פה היו מעולים....לא אשכח את הסשיין
שגלשתי בו לבד ב-pantai brawa כשאתה ושי צילמתם מבחוץ....
נייד-0544736625


---------------------------------------------------------------------------------------------


שי רגב-בן 33-גולש מגעש-מהנדס תוכנה ואיש הייטק.
"כשיצאתי לטיול עם הקבוצה שהתארגנה ב-2008 לא ידעתי לקראת מה אני הולך....
בראייה לאחור...אוכל רק לומר...שהיו לי בטיול זה את גלי חיי.
הגלים בישראל לא ממש עושים לי את זה,
ואילו הגלים בחוף באלנגן בבאלי שבו גלשתי עם דרור מנגל,
מספר סשיינים, גלשתי על גלים באורך של 200 מטר,
left, גלים החקוקים במוחי לעד...."
נייד-0524419622
------------------------------------------------------------------------------------------

רז נוימן -בן 45-גולש ותיק מרמת השרון
"באלח הוא מהמקומות האהובים עליי.....דרור מנגל סידר לי למשפחתי ולחברי דן גוליק
חופשה מהסרטים, ועד היום אנו בקשר"
נייד-0505769700

-----------------------------------------------------------------------------------------

ג'אני ספאדה-בן 33-גולש ותיק מחוף הילטון-עובד בחברת הגלשנים "חני" ,
מדריך גלישה, וחזק בתעשייה.
"כאחד שגלש בסרי לנקה, קוסטה ריקה וג'פרייס ביי אני מודיע לכלם
שהגלים בבאלי הם המושלמים ביותר והמקום הכי קונסיסטנט שיש..."
נייד-0523022265

------------------------------------------------------------------------------------------


ארז -בן 40-עובד בחברת ייעוץ ודוברות למיגזר העסקי והפוליטי.
נשוי+2 -גולש free style שלוקח כל גל בלי לחשבן....
"זהו מגרש המשחקים המושלם בשבילי.
כשהגעתי לכאן לאחר טיול של 7 חודשים באוסטרליה...
חשבתי שראיתי כבר הכל, אבל האי הזה פתח לי כל כך הרבה
כיוונים ולימד אותי כל כך הרבה על האוקיאנוס ההודי.
הייתי פה כבר 13 פעמים, והחלום שלי הוא לבנות
פה בית או וילה שתשמש לי כבית קייט לכאן אוכל להגיע עם משפחתי אחת לשנה...."
נייד-0528394600


---------------------------------------------------------------------------------------

ברי זינר-בן 37-גולש הילטון ותיק-מנהל בכיר בבית הספר לגלישה "טופסי".
"ביקרתי באינדונזיה בשנות ה-90 , כגולששגלש בהוואי בגלי ענק, קוסטה ריקה,
מלדיבים, סרי לנקה, מקסיקו, ועוד רבים,לא אשכח את הטיול הזה שעשיתי עם אוריין,
המקום הזה , אי אפשר שלא להתאהב בו, עם היכולת שלו לענות על כל צרכיי
הגולש והמטייל בכלל...."
נייד-0522591089


-------------------------------------------------------------------------------
דן גוליק-בן 45-אלוף ישראל בשנות ה-90
גולש ותיק מרמת השרון
"באלי הוא מהמקומות המיוחדים שבהם טיילתי
שילוב נהדר של גלישה ופינוקים,
דרור מנגל ארגן  לי למשפחתי ולחברי רז נוימן 
חופשה מהסרטים, והזיכרון המתוק מלווה אותי שנים"
נייד-0544601706
------------------------------------------------------------------------------------------

אוריין קנצפולסקי-בן 37-מייסד ביה"ס לגלישה טופסי,
בנו של טופסי, ואיש ים ותיק.
"אני וברי ביקרנו בבאלי כשהכול רק התחיל. כבר אז הרגשנו
שהגשמנו חלום. לא עניין אותנו כלום...
מי חשב אז על בתי מלון עם תנאים או התפנקויות...
רצינו רק לגלוש...והאי סיפק כל הזמן גלים...
ראיתי הרבה בימיי חיי...המקום הזה הוא משהו שלא רואים כל יום...תהנו....
נייד-0504329001

-------------------------------------------------------------------------------------------

איילון וסדיאס-יו"ר ארגון הגלישה בישראל בשנת 2007-איש
עסקים ובעל בתי ספר לגלישה.
"מקום נהדר עם הרבה סוגי שבירות...נהניתי מכל דקה שעברה עליי שם.....
ותודה לדרור שדאג להכניס גם את חבריי הילדות שלח-מצילי חוף נתניה"
נייד-0503405410

-----------------------------------------------------------------------------------------
אודי נטע-גולש שלא רואה בעיניים-בן 40-סמנכ"ל בחברה
בינלאומית המתמחה בקמפיינים -
" זה היה הטיול הכי מצחיק בחיי....האחים דרור וארז מנגל מכירים שם כל מקום...
ובהחלט היו אלה גלי חיי בקוטה ביץ'"
נייד-0523874494

---------------------------------------------------------------------------------------------

גדי כץ-גולש וספורטאי-בן 40-מנכ"ל ti ישראל-בית ספר לשחיה הגדול בישראל-
"האי באלי הוא גן עדן לגולשים בכל הרמות.....האי משופע באטרקציות שונות,המקומיים נחמדים,
וכמות המועדונים והחנויות לא מביישת את המקומות הכי נחשבים בעולם"
נייד-0523829090















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה