יום רביעי, 1 ביולי 2009

רשימת ממליצים-גולשים ומטיילים שהיו בבאלי ומהם אפשר לדעת עוד......חלק איתי וחלק בלעדיי

שי רגב-בן 33-גולש מגעש-מהנדס תוכנה ואיש הייטק.
"כשיצאתי לטיול עם הקבוצה שהתארגנה ב-2008 לא ידעתי לקראת מה אני הולך....
בראייה לאחור...אוכל רק לומר...שהיו לי בטיול זה את גלי חיי.
הגלים בישראל לא ממש עושים לי את זה,
ואילו הגלים בחוף באלנגן בבאלי שבו גלשתי עם דרור מנגל,
מספר סשיינים, גלשתי על גלים באורך של 200 מטר,
left, גלים החקוקים במוחי לעד...."
נייד-0524419622



דניאל קסטנבוים-בן 35-גולש ותיק מחוף הילטון-נגן,dj,ומפיק.
"הגלים הכי טובים שגלשתי עליהם בימי חיי....."
נייד-0526611326



יוסי ברונפמן-בן 40-גולש ותיק מאיזור השרון-בעל אולם
אירועים בקיבוץ יקום-יזם ומכור לגלישה.
"זהו מקום שאחזור אליו במוקדם או במאוחר אין לי צל של ספק בכלל....."
נייד-0506436301





ג'אני ספאדה-בן 33-גולש ותיק מחוף הילטון-עובד בחברת הגלשנים "חני" ,
מדריך גלישה, וחזק בתעשייה.
"כאחד שגלש בסרי לנקה, קוסטה ריקה וג'פרייס ביי אני מודיע לכלם
שהגלים בבאלי הם המושלמים ביותר והמקום הכי קונסיסטנט שיש..."
נייד-0523022265




אלון נבאי-בן 40-גולש ותיק מחוף הילטון-איש עסקים, בעל חנויות,
יבואן ומורעל גלישה אמיתי.
"איזה אי משגע, הגלים נדירים, האוכל מעולה, ויש פה את המועדונים
וחיי הלילה הכי מהנים שיש...אחזור עם אשתי והילדים.."
נייד-0544443663





אבישי "כושי"-בן 38-עובד ערוץ 5 הספורט-חיית גלישה ותיקה.
"האוקיאנוס הזה עוצמתי ברמות שלא הכרתי...הגלים מאתגרים
והשינויים פה הם קיצוניים..
אהבתי הכל כאן....."
נייד-0522495097




אלון לוגסי-בן 35-רואה חשבון בחברת ארנסט &יאנג, גולש נשמה.
"היה לי כיף עם הקבוצה ואני חושב שההדרגה ותכנון הגלישה
היו דברים דברים סופר חשובים....מתכוון לצאת איתך שוב עם האישה והתינוק....
הסשיינים שלי פה היו מעולים....לא אשכח את הסשיין
שגלשתי בו לבד ב-pantai brawa כשאתה ושי צילמתם מבחוץ....
נייד-0544736625






ארז -בן 40-עובד בחברת ייעוץ ודוברות למיגזר העסקי והפוליטי.
נשוי+2 -גולש free style שלוקח כל גל בלי לחשבן....
"זהו מגרש המשחקים המושלם בשבילי.
כשהגעתי לכאן לאחר טיול של 7 חודשים באוסטרליה...
חשבתי שראיתי כבר הכל, אבל האי הזה פתח לי כל כך הרבה
כיוונים ולימד אותי כל כך הרבה על האוקיאנוס ההודי.
הייתי פה כבר 13 פעמים, והחלום שלי הוא לבנות
פה בית או וילה שתשמש לי כבית קייט לכאן אוכל להגיע עם משפחתי אחת לשנה...."
נייד-0528394600






אסי "שוקו" בן 36-איש ים וטכנאי של ציוד כבד,
גולש כישרוני מחוף הילטון.
"הגל הכי טוב שגלשתי עליו בימיי חיי....
לא אשכח לעולם מספר סשיינים באולואטו....
היה לי שם את הצינור של חיי..."
נייד-0544277511





ברי זינר-בן 37-גולש הילטון ותיק-מנהל בכיר בבית הספר לגלישה "טופסי".
"ביקרתי באינדונזיה בשנות ה-90 , כגולששגלש בהוואי בגלי ענק, קוסטה ריקה,
מלדיבים, סרי לנקה, מקסיקו, ועוד רבים,לא אשכח את הטיול הזה שעשיתי עם אוריין,
המקום הזה , אי אפשר שלא להתאהב בו, עם היכולת שלו לענות על כל צרכיי
הגולש והמטייל בכלל...."
נייד-0522591089






דנה -מטיילת שאוהבת לראות עולם,נשואה +2.
"בתור אדם שאוהב לטייל, מצאתי שבאלי הוא אחד האיים
היותר אנרגטים שיש.תושבי האי מסבירי פנים, הכל מתנהל שם על מי מנוחות,
הנופים והחופים עוצרי נשימה, והביקור שם
השאיר עליי רשמים עמוקים.מתכננת לחזור עם
בעלי והילדים בהזדמנות הראשונה שתהיה לי....."
נייד-0522956444




ליאור בוץ-בן 37-מציל ים ותיק-גולש מעולה וותיק מחוף שרתון.
"כאחד שטייל הרבה בעולם...עם גלוסקא...אייל....והרבה טובים אחרים....
באלי השאירה עליי את אחד הרשמים החזקים....
הסשיינים שהיו לי בפאדנג -פאדנג לא ישכחו לעולם...
שם למדתי לעשות צינורות בקסייד
...בעמידה מלאה...."
נייד-0502562650





אוריין קנצפולסקי-בן 37-מייסד ביה"ס לגלישה טופסי,
בנו של טופסי, ואיש ים ותיק.
"אני וברי ביקרנו בבאלי כשהכל רק התחיל.כבר אז הרגשנו
שהגשמנו חלום.לא עניין אותנו כלום...
מי חשב אז על בתי מלון עם תנאים או התפנקויות...
רצינו רק לגלוש...והאי סיפק כל הזמן גלים...
ראיתי הרבה בימיי חיי...המקום הזה הוא משהו שלא רואים כל יום...תהנו....
נייד-0504329001



איילון וסדיאס-יו"ר ארגון הגלישה בישראל בשנת 2007-איש
עסקים ובעל בתי ספר לגלישה.
"מקום נהדר עם הרבה סוגי שבירות...נהניתי מכל דקה שעברה עליי שם....."
נייד-0503405410




אייל גרינברג-בן 39-בעלים של חברת תקשורת ואחד מגולשי תל-אביב הותיקים.
ביקר בבאלי בשנות ה-90.
"בתור גולש שגלש כבר כמעט בכל העולם...האי הקטן הזה הוא
אחד המקומות היותר מאתגרים שיש...."
נייד-0544777757


מגלי ששון-בת 21-חיילת-גולשת מחוף הילטון-ביקרה בבאלי כשהייתה בת 8.
"אמנם הייתי קטנה, אך האי זכור לי כמקום מקסים.
מחכה לשחרור ומתה לעוף לשם לגלוש...
היום כשאני בוגרת יותר....
אין לי ספק שאוהב את באלי עוד יותר...
זה עתה חזרתי ממקסיקו...ואני מוכנה לאתגר...."
נייד-0525677479




מתן שרון-בן 33-פיזיוטרפיסט מוסמך
בקופת חולים "מכבי"-גולש הילטון-תמיד במים.
"באלי שיגעה אותי.כל הזמן גלים.כל סוגי השבירות והגבהים.
היינו כמה חברה, עדיין זכורה לי התמונה של חבר שלי
גבי גרין קודח צינורות בפאדנג-פאדנג.לא יאומן השלמות הזו.
הכל עבר לי שם על הצד הטוב ביותר.הגלישה, האוכל, חיי הלילה, והכל כל כך זול.
אחר כך המשכתי לג'י לנד,ששם הגל הוא עוד
יותר מאתגר...אך הייתי מת להיות שם עכשיו."
נייד-0542166146




אודי נטע-גולש שלא רואה בעיניים-בן 40-סמנכ"ל בחברה
בינלאומית המתמחה בקמפיינים -
" זה היה הטיול הכי מצחיק בחיי....האחים דרור וארז מנגל מכירים שם כל מקום...
ובהחלט היו אלה גלי חיי בקוטה ביץ'"
נייד-0523874494



גדי כץ-גולש וספורטאי-בן 40-מנכ"ל ti ישראל-בית ספר לשחיה הגדול בישראל-
"האי באלי הוא גן עדן לגולשים בכל הרמות.....האי משופע באטרקציות שונות,המקומיים נחמדים,
וכמות המועדונים והחנויות לא מביישת את המקומות הכי נחשבים בעולם"
נייד-0523829090

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה