ובכן,
עד היום היה לי סידור עם "סינגפור איירליינס"לפיו
עד היום היה לי סידור עם "סינגפור איירליינס"לפיו
הקבוצות שטסו איתי לא שילמו.
מה שאירע בפועל היה, שהעברתי בקשה
מה שאירע בפועל היה, שהעברתי בקשה
מסודרת למשרדי החברה,
היות והם ביחסים מצויינים עמי, הם העבירו
היות והם ביחסים מצויינים עמי, הם העבירו
את הבקשה לסינגפור,
תוך כדי המלצה לוותר על דמי משלוח של הגלשנים,
וכל קבוצה שיצאה לבאלי איתי עד היום לא שילמה.
העניין הוא , שכשיוצאים מהארץ לאתונה, (דרך יעד זה
אנו מגיעים לסינגפור), הוא הזול ביותר מאירופה,
יוצאים באל-על או אולימפיק, והם אלה שבדרך כלל רוצים לחייב על
הגלשנים, והם אלה שבדרך כלל עושים את הבעיות, אך כמו שציינתי,
דרך "סינגפור איירליינס" אני מצליח איכשהו לתמרן ולהשיג את האישורים
הנכספים ללא חיובים נוספים.
בפועל ההליך הוא כזה , שמרגע ששיחררנו את הגלשנים בארץ, ועד באלי,
אנו לא סוחבים אותם יותר ולא נוגעים בהם יותר.
אני כן בודק בכל עליה למטוס כי אכן כל הגלשנים
תוך כדי המלצה לוותר על דמי משלוח של הגלשנים,
וכל קבוצה שיצאה לבאלי איתי עד היום לא שילמה.
העניין הוא , שכשיוצאים מהארץ לאתונה, (דרך יעד זה
אנו מגיעים לסינגפור), הוא הזול ביותר מאירופה,
יוצאים באל-על או אולימפיק, והם אלה שבדרך כלל רוצים לחייב על
הגלשנים, והם אלה שבדרך כלל עושים את הבעיות, אך כמו שציינתי,
דרך "סינגפור איירליינס" אני מצליח איכשהו לתמרן ולהשיג את האישורים
הנכספים ללא חיובים נוספים.
בפועל ההליך הוא כזה , שמרגע ששיחררנו את הגלשנים בארץ, ועד באלי,
אנו לא סוחבים אותם יותר ולא נוגעים בהם יותר.
אני כן בודק בכל עליה למטוס כי אכן כל הגלשנים
של כלם הועמסו על המטוס,
אני זאת הן ב-gate של ה-check-in והן
אני זאת הן ב-gate של ה-check-in והן
בעליה האחרונה של שרוול המטוס,
ובדיקה זו מונעת המון תיסכול ומפח נפש של גולש שמגיע לבאלי,
ולפתע מגלה כי הציוד שלו על שלל גלשניו לא הגיע.
בטיסה חזרה לישראל הדברים הם הרבה יותר חותכים ופורמלים.
ניתן להחזיר גלשנים ללא שום חיוב עד לישראל, אך על המשקל
ובדיקה זו מונעת המון תיסכול ומפח נפש של גולש שמגיע לבאלי,
ולפתע מגלה כי הציוד שלו על שלל גלשניו לא הגיע.
בטיסה חזרה לישראל הדברים הם הרבה יותר חותכים ופורמלים.
ניתן להחזיר גלשנים ללא שום חיוב עד לישראל, אך על המשקל
הכולל של המטען האישי של כל נוסע יש הגבלה.
אסור להעמיס יותר מ-25 קילו.
בדרך כלל האינדונזים, עובדי חברת "סינגפור איירליינס"
בדרך כלל האינדונזים, עובדי חברת "סינגפור איירליינס"
רחמניים ונותנים לאחר ויכוח קליל או בקשה
מנומסת להוסיף עוד 5 קילו, ובכך מגיע המטען האישי
המותר כולל גלשנים ל-30 קילו, אך לא קילו אחד יותר בחינם.
על כל קילו מעבר ל-30 הקילו, יגבו 50 דולר נוספים.
אין שום סיכוי שתעלו לטיסה אם לא תשלמו.
ואין להם שום בעיה עם העובדה שהטיסה תצא
המותר כולל גלשנים ל-30 קילו, אך לא קילו אחד יותר בחינם.
על כל קילו מעבר ל-30 הקילו, יגבו 50 דולר נוספים.
אין שום סיכוי שתעלו לטיסה אם לא תשלמו.
ואין להם שום בעיה עם העובדה שהטיסה תצא
לדרך בלעדיכם, כך שכדאי להיות ריאלים
ולא לנסות לשחק פוקר של מי יישבר ראשון.
גם בדרך הלוך הגלשנים מוטסים כל הדרך עד לישראל,
ולא לנסות לשחק פוקר של מי יישבר ראשון.
גם בדרך הלוך הגלשנים מוטסים כל הדרך עד לישראל,
ויש רק לפקח כי אכן הם
עולים בהחלפות המטוסים.
סיכום:
בסה"כ עד היום הכל היה רגוע ויחסית עבר בשלום.
המצב תמיד יכול להשתנות בהתאם למדיניות החברה.
אני תמיד אעשה הכל בכדי לחסוך מהגולשים עלויות נוספות.
העניין הוא שהנושא הזה מופיע בתחילת טיול
עולים בהחלפות המטוסים.
סיכום:
בסה"כ עד היום הכל היה רגוע ויחסית עבר בשלום.
המצב תמיד יכול להשתנות בהתאם למדיניות החברה.
אני תמיד אעשה הכל בכדי לחסוך מהגולשים עלויות נוספות.
העניין הוא שהנושא הזה מופיע בתחילת טיול
ובסופו ובאמצע יש את החוויה
הגדולה הזו של באלי, שהיא חוויה
הגדולה הזו של באלי, שהיא חוויה
שגוברת על כל שאר הזוטות.
המשך יבוא.........
המשך יבוא.........
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה